Marketing prawniczy na studiach

Karolina Rokicka-Murszewska - radca prawny Karolina Rokicka-Murszewska - radca prawny

W ostatnim czasie, szczególnie w Internecie, zauważany jest nowy trend – marketing prawniczy. Przykład to chociażby portale LexMonitor.pl oraz ZnamSwojePrawo.pl, gdzie regularnie ukazują się moje teksty. Okazuje się jednak, że marketing prawniczy przebojem wkracza na uczelnie wyższe.

Mowa o Kole Naukowym Marketingu Prawniczego (KNMP), funkcjonującego od początku tego miesiąca na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wszystko wskazuje na to, że to prekursorska inicjatywa tego typu w naszym kraju. Z tym większą przyjemnością przyjęłam propozycję twórców Koła pełnienia funkcji opiekuna naukowego koła.

Zapraszam w związku z tym na spotkanie inaugurujące działalność KNMP. Odbędzie się ono w najbliższą środę 9 grudnia 2015 roku właśnie na Wydziale Prawa i Administracji UMK w Toruniu. W wydarzeniu mogą wziąć udział wszyscy, których interesuje marketing prawniczy. Mam szczerą nadzieję, że warsztaty i seminaria poprowadzą prawdziwi specjaliści – zarówno w dziedzinie marketingu prawniczego sensu stricto, ale też samego prawa czy marketingu.

Autor: Karolina Rokicka-Murszewska - radca prawny, autorka bloga o sprawnym i bezpiecznym prowadzeniu restrukturyzacji, likwidacji i upadłości spółki, pt.: Zakończenie działalności firmy.

Poprzedni wpis:

Następny wpis: